završni rad
STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU

Saša Merunka (2017)
Visoko gospodarsko učilište u Križevcima
Citirajte ovaj rad...

Merunka, S. (2017). STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Završni rad, Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Završni rad, Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, S. (2017). 'STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU', Završni rad, Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka S. STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Križevci: Visoko gospodarsko učilište u Križevcima; 2017 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

S. Merunka, "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU", Završni rad, Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, Križevci, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158