undergraduate thesis
STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU

Saša Merunka (2017)
Križevci college of agriculture
Cite this document...

Merunka, S. (2017). STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, S. (2017). 'STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU', Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, accessed 17 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka S. STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU [Undergraduate thesis]. Križevci: Križevci college of agriculture; 2017 [cited 2019 June 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

S. Merunka, "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU", Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, Križevci, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158