Merunka, S. (2017). STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU (Završni rad). Križevci: Veleučilište u Križevcima. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Završni rad, Veleučilište u Križevcima, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Završni rad, Veleučilište u Križevcima, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka, S. (2017). 'STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU', Završni rad, Veleučilište u Križevcima, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka S. STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Križevci: Veleučilište u Križevcima; 2017 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
S. Merunka, "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU", Završni rad, Veleučilište u Križevcima, Križevci, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158