undergraduate thesis
STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU

Merunka, Saša
Križevci college of agriculture

Cite this document

Merunka, S. (2017). STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka, S. (2017). 'STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU', Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, accessed 08 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Merunka S. STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU [Undergraduate thesis]. Križevci: Križevci college of agriculture; 2017 [cited 2022 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

S. Merunka, "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU", Undergraduate thesis, Križevci college of agriculture, Križevci, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158

Please login to the repository to save this object to your list.