Sumpor, M. (2021). MODEL RAZVOJA PRIVATNE MARKE PREHRAMBENIH PROIZVODA NA PRIMJERU SURADNJE IZMEĐU BOŽJAKOVINE D.D. I TRGOVAČKOG LANCA LIDL (Završni rad). Križevci: Veleučilište u Križevcima. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:479522
Sumpor, Marina. "MODEL RAZVOJA PRIVATNE MARKE PREHRAMBENIH PROIZVODA NA PRIMJERU SURADNJE IZMEĐU BOŽJAKOVINE D.D. I TRGOVAČKOG LANCA LIDL." Završni rad, Veleučilište u Križevcima, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:479522
Sumpor, Marina. "MODEL RAZVOJA PRIVATNE MARKE PREHRAMBENIH PROIZVODA NA PRIMJERU SURADNJE IZMEĐU BOŽJAKOVINE D.D. I TRGOVAČKOG LANCA LIDL." Završni rad, Veleučilište u Križevcima, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:479522
Sumpor, M. (2021). 'MODEL RAZVOJA PRIVATNE MARKE PREHRAMBENIH PROIZVODA NA PRIMJERU SURADNJE IZMEĐU BOŽJAKOVINE D.D. I TRGOVAČKOG LANCA LIDL', Završni rad, Veleučilište u Križevcima, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:479522
Sumpor M. MODEL RAZVOJA PRIVATNE MARKE PREHRAMBENIH PROIZVODA NA PRIMJERU SURADNJE IZMEĐU BOŽJAKOVINE D.D. I TRGOVAČKOG LANCA LIDL [Završni rad]. Križevci: Veleučilište u Križevcima; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:479522
M. Sumpor, "MODEL RAZVOJA PRIVATNE MARKE PREHRAMBENIH PROIZVODA NA PRIMJERU SURADNJE IZMEĐU BOŽJAKOVINE D.D. I TRGOVAČKOG LANCA LIDL", Završni rad, Veleučilište u Križevcima, Križevci, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:479522