Tumpak, R. (2015). Primjena inovacija u poljoprivrednim poduzećima i njihov utjecaj na marketinšku učinkovitost (Specijalistički diplomski stručni). Križevci: Veleučilište u Križevcima. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:463456
Tumpak, Renato. "Primjena inovacija u poljoprivrednim poduzećima i njihov utjecaj na marketinšku učinkovitost." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Križevcima, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:463456
Tumpak, Renato. "Primjena inovacija u poljoprivrednim poduzećima i njihov utjecaj na marketinšku učinkovitost." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Križevcima, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:463456
Tumpak, R. (2015). 'Primjena inovacija u poljoprivrednim poduzećima i njihov utjecaj na marketinšku učinkovitost', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Križevcima, citirano: 24.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:463456
Tumpak R. Primjena inovacija u poljoprivrednim poduzećima i njihov utjecaj na marketinšku učinkovitost [Specijalistički diplomski stručni]. Križevci: Veleučilište u Križevcima; 2015 [pristupljeno 24.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:463456
R. Tumpak, "Primjena inovacija u poljoprivrednim poduzećima i njihov utjecaj na marketinšku učinkovitost", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Križevcima, Križevci, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:463456