master's thesis
UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA

Kleflin, Zvonimir
Križevci University of Applied Sciences

Cite this document

Kleflin, Z. (2022). UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA (Master's thesis). Križevci: Križevci University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:142320

Kleflin, Zvonimir. "UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:142320

Kleflin, Zvonimir. "UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:142320

Kleflin, Z. (2022). 'UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA', Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:142320

Kleflin Z. UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA [Master's thesis]. Križevci: Križevci University of Applied Sciences; 2022 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:142320

Z. Kleflin, "UTJECAJ COVID-19 KRIZE NA PROMJENE STAVOVA I PERCEPCIJE PONAŠANJA POTROŠAČA U OBRASCIMA POTROŠNJE PREHRAMBENIH PROIZVODA", Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, Križevci, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:142320

Please login to the repository to save this object to your list.